PROMOTII

Show Filters

Afișez toate cele 4 rezultate

  • -47%Husa Fotoliu Cocolino HF07 este o husa de fotoliu de calitate superioara. Husele de fotoliu sunt practice, de calitate superioara, confectionate dintr-un material elastic rezistent si lavabil.

    , ,

    89,99 lei Adaugă în coș
  • -47%Husa Fotoliu Catifea Elastica Premium HF25 este o husa de fotoliu din catifea elastica de calitate superioara. Husele de fotoliu sunt practice, de calitate superioara, confectionate dintr-un material elastic rezistent si lavabil.

    , ,

    89,99 lei Adaugă în coș
  • -47%Husa Fotoliu Catifea Elastica Premium HF28 este o husa de fotoliu din catifea elastica de calitate superioara. Husele de fotoliu sunt practice, de calitate superioara, confectionate dintr-un material elastic rezistent si lavabil.

    , ,

    89,99 lei Adaugă în coș
  • -47%Husa Fotoliu Catifea Elastica Premium HF29 este o husa de fotoliu din catifea elastica de calitate superioara. Husele de fotoliu sunt practice, de calitate superioara, confectionate dintr-un material elastic rezistent si lavabil.

    , ,

    89,99 lei Adaugă în coș
Show Filters

Afișez toate cele 4 rezultate

PROMOTII – reprezinta atragerea atenției asupra unui produs sau serviciu nou sau existent cu scopul de a influența pozitiv cifra de afaceri.

Promovarea  implică doar anunțarea unei promovări prin reclame de televiziune, internet, radio și reviste.

Cu toate acestea, publicitatea este o formă de promovare.

Un exemplu de promotii este acordarea unei reduceri de preț (reducere) sau al unei creșteri a cantității.

Alte forme sunt, de exemplu, cupoanele de reducere, promoțiile de economii, concursurile.

De obicei, acestea sunt articole gratuite care par utile sau distractive.

Astfel de forme de promovare sunt eficiente doar atâta timp cât promovarea continuă.

În timpul promoției, achiziția produsului este probabil să crească, iar achiziția poate fi adesea puțin mai mare chiar și după promovare.

Un dezavantaj al acestui lucru este că la ceva timp după promovare, scăderea poate fi mai mică decât înainte de promovare.

Acest lucru se poate datora, de exemplu, saturației pieței sau modificărilor gustului sau interesului grupului țintă.

Dacă produsul într-adevăr nu mai funcționează bine, se poate începe o a doua promoție.

Prin această promoție se încearcă vinderea cât mai mult din produsul cu stoc limitat.

Reducerea de natură comercială cuprinde reducerile comerciale, care se acordă în legătură cu o marfă facturată într-un anumit interval de timp.

Scopul este comercial, prin stimularea vânzării respectivei mărfi în perioada convenită.

Reducerile comerciale duc la reducerea veniturilor comerciale, respectiv la reducerea cifrei de afaceri.